10/21/2016

Jak przeżyć jesień? Ratuj się herbatką

Jesień..... bywają takie dni, że poziom energii i koncentracji dramatycznie spada w dół w ciągu dnia.....
Co robić, żeby się delikatnie podratować w takich momentach?
Jednym z moich sprawdzonych sposobów są herbatki ziołowe, rozgrzewające, energetyzujące.
Zrobiłam sobie mały przegląd produktów, które znajdują się na rynku i kilka propozycji wpadło mi w oko. Zatem zaczynam polowanie po sklepach. żeby przetestować wybrane pozycje i znaleźć bohatera tej pory roku.

Z ciekawszych smaków zainteresowały mnie:


Dilmah Cejlońska czarna herbata z aromatem wiśni i migdałów - 7,50 zł / 20 torebek
Dilmah Cejlońska czarna herbata z aromatem jabłka, cynamonu i wanilii - 7,50 zł /20 torebek
 




Pukka Turmeric Gold - herbata ziołowa z kurkumą - 20 zł / 20 saszetek
Pukka Rumianek, wanilia i miód manuka - 20 zł / 20 saszetek

 
Loyd Warming Tea osmaku słodkiej śliwki, figi z imbirem i cynamonem - 4,70 zł / 20 torebek
Loyd Miód Manuka z żurawiną, maliną i imbirem - 4,70 zł / 20 torebek
  
Herbaty smakowe uwielbiam tak bardzo, że te tradycyjne, czarne mogłyby dla mnie nie istnieć.
Robiąc zakupy, praktycznie zawsze stoję przed regałem z tym napitkiem i sprawdzam co nowego pojawiło się na rynku, a umknęło mojej uwadze. Ponieważ pogoda za oknem sprawia, że zaczynamy coraz gorzej funkcjonować, popadając w jesienną chandrę, może chociaż zmysły uda się od czasu do czasu rozpieścić smakowitą i aromatyczną herbatką.

Wszystkie wybrane marki mają w ofercie jeszcze wiele, innych, równie fantastycznych smaków. Oferty są tak rozbudowane, że każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie.


Ciekawa jestem czy lubicie takie herbatki?
I czy macie swoje ulubione smaki?
Czekam na propozycje w komentarzach.