30 grudnia 2015

MAC - ulubione kolory cieni do powiek


Każdy kto zaczyna swoją przygodę z marką MAC staje zawsze przed tym samym dylematem.
Ale co ja mam wybrać?
Samych wkładów do paletek mamy w ofercie około 135 kolorów, a gdzie cienie mineralne czy typu prolongwear?


Dlatego też postanowiłam pokazać Wam moje najukochańsze kolory, bez których nie wyobrażam sobie mojej paletki.
Cienie Mac mają wykończenia:
  • Frost,
  • Lustre,
  • Matte,
  • Matte 2,
  • Satin,
  • Veluxe,
  • Veluxe Pearl,
  • Velvet.

Od lewej:
  • Shroom (Satin) jasny beż,
  • Vex (Frost) beż z różowo-zieloną opalizacją,
  • Naked Lunch (Frost) bardzo delikatny, połyskujący cielisty różowo-brzoskwiniowy,
  • Quarry (Matte) delikatny przytłumiony śliwkowy brąz.

A tak prezentują się na skórze.


Od lewej górny rząd:
  • Mulch (Velvet) brąz z domieszką starego złota,
  • Patina ( Frost) ciemno-szary brąz opalizujący delikatnie na złoto i różowo,
  • Satin Taupe (Frost) kolor trudny do jednoznacznego określenia ma w sobie coś z ciemnej szarości pomieszanej z ciemnym brązem i śliwką,
od lewej dolny rząd:
  • Shale (Satin) fiołkowo-szarawa śliwka z subtelnym blaskiem,
  • Parfait Amour (Frost) niebieski fiolet z błyszczącymi drobinkami.

A tak wyglądają na skórze- Parfait Amour, Shale, Mulch, Patina, Satin Taupe.

Shale i Parfait Amour
 
Mulch, Patina i Satin Taupe
 
Parfait Amour i Vex są to odcienie typu duochrome. Tak wielowymiarowe, że w zależności od kąta pod jakim je oglądamy potrafią zmieniać swój odcień. 
Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, rewelacyjnie rozcierają się i łączą z innymi kolorami. W opakowaniu znajduje się 1,5 grama produktu, więc starczą na bardzo długo. 
Pojedyncze cienie kosztują 74 zł, natomiast w formie wkładów do palety 56 zł.

Mam nadzieję, że chociaż odrobinę komuś z Was pomogłam.