12/11/2016

CHRISTMAS TAG – TAG ŚWIĄTECZNY edycja 2016

Uwielbiam Tagi. Poprzedni Christmas Tag robiłam w zeszłym roku. Możecie przeczytać TUTAJ. Postanowiłam, zrobić go ponownie, nie podglądając poprzednich odpowiedzi. Chciałam sprawdzić w jaki sposób na przełomie roku zmienił się mój punkt widzenia :-)

 źródło Google


1.Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia? 
U mnie przygotowania (jak przed każdym ważniejszym wydarzeniem) rozpoczynają się na początku miesiąca. Po zaplanowaniu potraw i dekoracji, przystępujemy do zrobienia listy zakupów i sukcesywnie staramy się ją realizować, aby na ostatnią chwilę kupić tylko na przykład świeży chleb. To samo dotyczy planowania świątecznych porządków czy gotowania potraw i pieczenia ciast. Dzięki temu systemowi nigdy nie zdarzyło mi się narzekać na nadmiar prac domowych podczas przygotowań do świąt. 

2.Posiadasz kalendarz adwentowy? 
Nie posiadam, ale bardzo bym chciała. Widziałam w tym roku boski kalendarz Charoltte Tilbury 💓 no i marzy mi się jeszcze Yankee Candle – to akurat nie zmieniło się od zeszłego roku. 

3.Jaki są Twoje ulubione filmy świąteczne? 
Poza „Wigilijną opowieścią” uwielbiam „Holliday”. Ten film ma sobie taki spokój, że idealnie nadaje się do oglądania w okresie świąt. 

4.Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne? 
Trudno powiedzieć. Akurat nie pamiętam niczego szczególnego. Może fakt, że jako rodzina łasuchów czekamy, aż kolacja Wigilijna dobiegnie końca i będzie można rozkoszować się kluskami z makiem i ciastami świątecznymi na deser 😋

  źródło Google

5.Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu? 
Nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie. Chyba bardzo normalnie. W domu pachnie świętami, wszyscy mogą spokojnie odpocząć i wyspać się. Panuje luz, relaks i domowa atmosfera. 

6.Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia? 
To czego nam ostatnio bardzo brakuje i nie wierzę, że ja to mówię. Brakuje mi śniegu! Tej atmosfery, która sprawia, że Wigilia i Boże Narodzenie są takim magicznym czasem z całego roku. 

 źródło pennyparker2.com

7.Czy masz jakieś tradycje świąteczne? 
Tradycją nie podważalną jest 12 postnych potraw na wigilijnym stole. No i jeszcze sianko pod obrusem i puste nakrycie. Innych tradycji jakoś nie pamiętam.

8.Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne? 
Wszystkie świąteczne „hiciory”, którymi co roku zamęcza nas radio. Ale przede wszystkim „Last Christmas” i „Merry Christmas Everyone” - to są od zawsze moje dwie najukochańsze piosenki. 


9.Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku? 
Tak jak i w zeszłym roku, choinka sztuczna, około 2 metry wysokości, przybrana na wesoło i kolorowo. Po raz kolejny powtarzam, jestem przeciwko żywym drzewkom, które po świętach (jak niechciany prezent) lądują na śmietnikach. 

10. Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny? 
Korzenny, waniliowy, cynamonowy – wszystko co kojarzy się z ciepłem domowym i świątecznym błogostanem.

 źródło prymat.pl

11. Jaki kolor lampek choinkowych lubisz najbardziej? 
Malutkie, białe i mrugające wesoło wśród gałązek choinki. 

12. Odliczasz dni do świąt? 
Jasne, że tak. Od samego początku miesiąca. Oj tak! Pomimo, że jestem dorosła zawsze cieszę się na samą myśl o świętach i z niecierpliwością odliczam dni od początku miesiąca. 

 źródło Pinterest

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci? 
Tej zimy królują u mnie Island Hopping i Demure Vix – po prostu nie mogę się od nich odkleić.



14. Ulubiony zimowy napój? 
Kawa z dodatkiem cynamonu i łyżeczki oleju kokosowego, który niesamowicie podbija smak kawy. Kiedyś lubiłam bardzo dodatek w postaci David Rio Chai Tiger Spice. Niestety ze względu na jego cenę nie praktykuje zbyt często tego dodatku. 

15. Jak wygląda Twój pokój podczas okresu świątecznego? 
Normalnie, jak na co dzień. Ewentualnie staram się mieć jakiś mały stroik nawiązujący do świąt.


A jak tam Wasze przygotowania do świąt?