11/13/2016

UERMI OR±WHITE (OR WHITE) EDP



UERMI OR±WHITE to kolejna niszowa woda perfumowana, którą mam okazję testować. Uer mi (pochodzi od ang. „wear me”) wchodzi w skład kolekcji zapachów włoskiego producenta, który inspirował się luksusowymi tkaninami jak jedwab, zamsz czy aksamit. Ale bardziej chodziło mu chyba o wspomnienia związane z ulubionym starym kaszmirowym swetrem czy jedwabnym szalem.


OR±WHITE to wyjątkowy zapach zainspirowany tkaniną wyprodukowaną wyłącznie z mleka, miękką 
i delikatną jak jedwab.  
Nuty zapachowe: fasola Tonka, Orris, kolendra, kwiat pomarańczy, skóra.


Koktajl jest tak niesamowity, że trudno odnaleźć jego poszczególne składniki. Zapach jest ciepły, momentami leciutko gorzkawy i delikatnie balsamiczny, ale bardzo wytrawny. Mam wrażenie, że to skóra dodaje mu takiej elegancji. Korzeń irysa (orris) wraz z białymi kwiatami nadaje mu kojące pudrowej nuty.


OR±WHITE to zapach dla kobiet i dla mężczyzn. Ja jednak polecałabym go bardziej panom niż paniom. Jak na mój gust jest jednak bardziej męski i  odrobinę szorstki w odbiorze. Niestety trwałością nie powala na  kolana, bo po około 2 godzinach jest już tylko wspomnieniem na skórze. 
Świetnym pomysłem jest również sama inspiracja eleganckimi materiałami, która daje nam potężne doświadczenia zmysłowe dotyku, zapachu, wspomnień. Tak bardzo osobiste i intrygujące.
Polecam bardzo testy. OR±WHITE możecie kupić w perfumerii Mon Credo (TUTAJ)
#perfumyniszowe #moncredo #perfumeriamoncredo

Zdjęcia pochodzą z materiałów prasowych marki  i z moncredo.pl