10/02/2016

Giorgio Armani Beauty Smooth Silk Lip Pencil No 12 – najbardziej naturalnie wyglądająca konturówka do ust

Jeśli chcesz w naturalny sposób podkreślić lub powiększyć makijażem usta mam dla Ciebie idealne rozwiązanie. Dobra konturówka do ust to podstawa sukcesu i idealnie 
wyglądającego makijażu.

najbardziej naturalnie wyglądająca konturówka do ust

  

Smooth Silk Pencil – to długotrwała, precyzyjna oraz niesamowicie miękka i jedwabista w konsystencji konturówka do makijażu ust. Gładko sunie po ustach pozostawiając jedwabisty kontur. Jest tak trwała, że nie straszne jej blaknięcie czy rozmazywanie się w ciągu dnia.
Można ją swobodnie nosić samą lub przykrytą błyszczykiem bądź ulubioną szminką.


Myślą przewodnią marki Armani jest wyrafinowana elegancja, której kluczowymi aspektami są piękno, jakość i prostota – którą oferują produkty do makijażu. To wszystko widać doskonale w mojej nowej ukochanej konturówce. Prosty design zachwyca oko, jakość nie podlega dyskusji. Przygotowuję post odnośnie porównania kilku produktów/konturówek i testy wypadły bardzo pomyślnie jeśli chodzi o markę Armani.


najbardziej naturalnie wyglądająca konturówka do ust
Smooth Silk Pencil jest jedną z najbardziej komfortowych w użyciu kredek do ust. Mięciutka i jedwabista idealnie podkreśla kontur ust. Stosowana solo, nawet po wielu godzinach noszenia nie przesusza ust. Nadaje im ładny, naturalny kształt nawet przy obrysowaniu poza konturem ust. Świetnie napigmentowana, sprawia, że pomadki wyglądają lepiej i dłużej się utrzymują.



Mój kolor nr 12 to coś pomiędzy naturalnym brudnym ciemnym różem zmieszanym z odrobiną brązu. W efekcie końcowym otrzymujemy naturalny kolor ust.
Armani Smooth Silk Pencil No 12 pokazywałam Wam w poście o miesiącu lipcu, który przyniósł mi kilka świetnych prezentów urodzinowych i muszę stwierdzić, że jestem w niej absolutnie zakochana, ponieważ takiego odcienia szukałam od dłuższego już czasu.


Od lewej: sam kontur - wypełnienie - z nałożoną pomadką

I gdybym jej nie zobaczyła niechcący na Youtube w życiu bym chyba na nią nie wpadła.
Kredka ma pojemność 1,14 g i kosztuje 125 zł. Jej trwałość zdecydowanie wynagradza cenę.Do wyboru mamy 12 odcieni i sądzę, że na tym jednym moja przygoda się nie skończy. 
Stoiska Giorgio Armani Beauty szukajcie w Perfumeriach Douglas.