8/28/2016

Tag - Moja makijażowa historia

1. Czy pamiętasz swój pierwszy kosmetyczny zakup? 

Zależy z której półki cenowej. Jako nastolatka zachwycałam się kosmetykami Margaret Astor (tak wtedy marka się nazywała). A jak Pan Sergiusz Osmański projektował sezonowe makijaże, z wypiekami na twarzy polowałam na ulotki reklamowe, ponieważ dla mnie to był wyznacznik dobrego gustu i mała podpowiedź w nauce sztuki makijażu.
   

2. Opisz swoją najlepszą maskarę. Czy znalazłaś taką, która spełnia Twoje wymagania?

Najelpsze maskary, które miałam okazję używać to Effect Faux Clis YSL i In Extreme Dimention MACa. Używałam jeszcze kilku fajnych marek, ale ze względu na ich kiepską wydajność nie wymieniam nazw.




3. Jaki rodzaj krycia preferujesz w podkładzie?

Ze względu na moje przebarwienia preferuję podkłady bardziej kryjące i o przedłużonej trwałości. Aczkolwiek szukam również rozświetlenia, ponieważ taka cera zdecydowanie lepiej się prezentuje.
 
 
4. Ulubiona marka luksusowa?

Marka do której mam największy sentyment to Lancome. Marka, której najczęściej używam w ostatnich latach to MAC. Ale na rynku jest jeszcze wiele innych, na których zawsze zawieszam oko jak Armani czy Chanel. 





5. Jakie firmy kosmetyczne chcesz wypróbować, a jeszcze tego nie zrobiłaś? 

Ogromnie kusi mnie Kat Von D i Tarte. Natomiast moim niespełnionym (chwilowo) marzeniem są również Tom Ford i Charlotte Tilbury.


6. Ulubiona firma drogeryjna?

Z drogeryjnych największym zaufaniem darzę Max Factor. Ale generalnie marki drogeryjne omijam szerokim łukiem.
 

7. Czy nosisz sztuczne rzęsy?

Nie. Jeszcze nie miałam przyjemności, ale bardzo mnie intrygują.
Ponieważ moje rzęsy są całkiem przyzwoite i kiedy wytuszuję je dobrym tuszem to nie mam już potrzeby używania sztucznych rzęs.

 

8. Czy jest makijaż, w którym nie wyszłabyś z domu?

Osobiście nie lubię makijażu w kolorach niebieskich i zieleni. Jeśli się źle z tym czuję to nie wyjdę z domu, bo wiem, że będę miała popsuty dzień.
 


9. Jaki kosmetyk jest przez Ciebie najbardziej wielbiony?

Moje najbardziej uwielbiane kosmetyki, do których ciągle wracam to pomadki i cienie marki MAC. Jeśli chodzi o pozostałe kosmetyki, jakoś rzadko kiedy zdarza mi się kupić je po raz kolejny.




10. Jak często kupujesz kosmetyki do makijażu? Czy lubisz kupować od czasu do czasu czy wszystko na raz?

Kiedyś lubiłam kupować wszystko co wpadło mi w oko i na tak zwany zapas. Po przeliczeniu ile sztuk poszczególnych kosmetyków czeka czasami na użycie nastąpił tak zwany zimny prysznic.
Teraz kupuję tylko wtedy jeśli dany kosmetyk ma się ku końcowi. Małe odstępstwo i wyjątek stanowią okazję typu urodziny czy święta, żeby odrobinę się rozpieścić czymś pięknym i pachnącym.
 

11. Czy masz „makijażowy budżet” czy kupujesz swobodnie?

Budżetu jako takowego nie posiadam, aczkolwiek przy wyższych kwotach zawsze zastanawiam się kilka razy. 
 


12. Czy wykorzystujesz rabaty, kupony, punkty z kart kupując kosmetyki?

Oczywiście, że tak. Jeśli jest taka okazja czy możliwość to czemu nie. 
Ja jestem królową rabatów – tak zresztą nazwała mnie kiedyś koleżanka!
 

 13. Jaki typ produktu kupujesz najczęściej?

Chyba pielęgnacja. To jest u mnie podstawa i priorytet. Ostatnio litrami wykupuję różowy płyn micelarny Garniera :-)


14. Czy jest jakaś firma, której nie możesz znieść?
 
Co do firm obiekcji nie mam  żadnych. Raczej do ich cen mogłabym się przyczepić.... no i czasami do miernej ilości względem wartości kosmetyku.


15. Czy unikasz pewnych składników w kosmetykach, takich jak parabeny czy siarczany?

Od zawsze twierdzę, że na przykład moje włosy lubią SLS-y w szamponach. Pielęgnacja „naturalna” rzadko kiedy się u mnie sprawdza. Ufam, że marki na etapie projektowania składów kosmetyków wiedzą co robią. Ale!!!.... nie ufam ślepo tylko zawsze jeszcze sprawdzam i szukam dodatkowych informacji.
 


16. Czy masz ulubione miejsce gdzie kupujesz kosmetyki do makijażu?

Zdecydowanie Sephora – kusi promocjami, przecenami i niesamowitymi okazjami.
 



17. Czy lubisz próbować nowych kosmetyków pielęgnacyjnych czy trzymasz się rutyny?

Lubię próbować nowości rynkowe, ale zawsze staram się, żeby były dopasowane do typu cy tez potrzeb mojej cery.


18. Ulubiona marka do ciała i do kąpieli? 

Brak. Używam za przeproszeniem co mam lub co jest kupione na promocji :-) Aczkolwiek preferuję bardziej mydła w płynie Dove.


19. Gdybyś mogła kupować kosmetyki tylko z jednej firmy to jaka by to była?

Żałuję, że MAC nie ma jakiejś sensownej pielęgnacji, bo odpowiedź mogłaby być tylko jedna <3


20. Jaka firma według Ciebie ma najlepsze opakowania?

Prostota, klasyka i minimalizm – Tom Ford, Chanel i Armani!
 

21. Jaka celebrytka ma zawsze perfekcyjny makijaż?

Nie należę do przesadnego fan clubu, ale Kim Kardashian West zawsze jest perfekcyjnie „zrobiona” na te małe i te duże wyjścia.
  

22. Czy należysz do jakiejś internetowej, makijażowej społeczności?

Należę, ale nie aktywnie. Po prostu nie mam na to czasu najzwyczajniej w świecie. 
Kiedyś udzielałam się aktywnie na wizaz.pl. Trochę zaczęłam działać na Makeuper.pl, ale coś cienko mi to wychodzi.


23.   5 ulubionych urodowych guru.

Jest wielu wspaniałych i utalentowanych guru. Ostatnio dużo korzystam ucząc się od takich osób jak Wayne Goss, Charlotte Tilbury, Magda Pieczonka, Jordan Liberty i oczywiście moja ulubiona Mary Greenwell.



 
24. Czy lubisz produkty wielozadaniowe tak jak stainy do ust i policzków?

Lubię jak produkt ma więcej zastosowań niż jedno. Ot taka ze mnie praktyczna istota.  Stainów niestety szczerze nie znoszę.
 

25. Czy jesteś niezdarna podczas nakładania makijażu?

Raczej mi się to nie zdarza. Jedyna niezdarność to walka z kreskami, które pomimo tylu lat praktyki i tak mi nie wychodzą równo i w miarę symetrycznie.

 
26. Czy używasz bazy pod makijaż, na oczy?

Z bazami pod makijaż jest różnie, ponieważ nie zawsze moja cera je toleruje.
Bazę pod cienie używam już od chyba 6-7 lat i zawsze wracam do klasycznej wersji Primer Potion od Urban Decay. Najlepsza baza na świecie :-)
   


27. Jak dużo produktów do włosów używasz w typowy dzień?

Jeśli nie jest to dzień w którym myję włosy, jest to absolutny minimalizm w postaci szczotki i lakieru do włosów. Od czasu do czasu jeszcze suchy szampon w razie potrzeby.
 

28. Co pierwsze nakładasz korektor czy podkład?

Podkład. Dopiero wtedy widzę gdzie i w jakiej ilości potrzebuję korektora.



29. Czy myślałaś kiedyś nad lekcjami z makijażu?

To jest moje niespełnione marzenie. Chciałabym zapisać się na jakiś kurs z prawdziwego zdarzenia, żeby usystematyzować sobie swoją wiedzę.
 

30. Co kochasz w makijażu?

Możliwość zmiany wyglądu w zależności od dnia czy nastroju; poprawy humoru i poczucie dorosłości. Ja po prostu to  uwielbiam ♥



A jak wygląda Wasza makijażowa historia?