6/05/2016

Paul Mitchell Super Skinny Serum – najlepszy kosmetyk do włosów jaki miałam przyjemność używać

Pierwszy raz o marce Paul Mitchell usłyszałam około 2009 roku. Pod wpływem rekomendacji mojej ulubionej youtberki zakupiłam sobie Super Skinny Serum - czyli serum intensywnie wygładzające.
Od tego momentu zaczęła się moja wielka i dozgonna miłość.


Super Skinny Serum wchodzi w skład linii kosmetyków Smoothing. Jest to linia przeznaczona do walki z włosami puszącymi się, kręconymi i po prostu niesfornymi.
System wygładzający "smoothing" doskonale panuje nad fryzurą. 

serum wygładzające do włosów które się puszą

Super Skinny Serum to produkt intensywnie wygładzający strukturę włosa bez dodatkowego jego obciążenia. Unikalny kompleks Super Skinny® wnika głęboko w trzon włosa, wypiera wodę i wygładza jego powierzchnię. Nieobciążające włosów silikony wygładzają, odżywiają i uszczelniają włosy dodając im blasku.
Precyzyjnie i trwale ujednolicają powierzchnię włosa, czyniąc ją idealnie gładką.
Dedykowane jest dla włosów grubych, puszących się i niezdyscyplinowanych. Przeciwdziała puszeniu i elektryzowaniu, minimalizując ładunki statyczne. Dzięki idealnemu wygładzeniu skraca czas suszenia włosów o ponad 30%.
Produkt posiada również właściwości termoochronne - otaczając włosy tarczą ochronną przed negatywnym wpływem wysokiej temperatury. 


Cechy charakterystyczne produktu:

-
kompleks Super Skinny precyzyjnie wygładza powierzchnię włosów oraz zwęża ich średnicę,
- substancje zmiękczające nadają włosom aksamitności,
- wyraźnie skraca czas suszenia i stylizacji,
- produkt termoochronny,
- wyjątkowa zintensyfikowana formuła nie obciąża włosów,
-zapobiega puszeniu się,
-wygładza i zmiękcza,
-odżywia i uszczelnia strukturę włosa.

Jak używać? Niewielką ilość produktu (1-1,5 pompki) należy rozgrzać w dłoniach, a następnie równomiernie nanieść na wilgotne włosy zaczynając od końcówek w górę. Kolejnym etapem jest przystąpienie do stylizacji i suszenia włosów.


Skład inci:

Teraz moje trzy grosze w temacie.
Super Skinny® Serum to jeden z najlepszych kosmetyków do włosów jakie miałam okazję używać. Kosmetyk zachwyca swoją żelową konsystencją, delikatnym kwiatowym aromatem, no i oczywiście wyśmienitym działaniem. W czasach kiedy go poznałam nosiłam długie (do połowy pleców) włosy. Wszystkie posiadaczki takich fryzur doskonale wiedzą jaka męczarnią jest już samo suszenie. 
Super Skinny® Serum dzięki wygładzeniu struktury włosa sprawia, że suszenie zabiera nam zdecydowanie mniej czasu niż dotychczas. Włosy są jedwabiście gładkie i nie straszne im deszcz czy słońce. Miałam również pewne obawy ze względu na przetłuszczającą się skórę głowy, ale serum absolutnie! nie powoduje ani wzmożonego przetłuszczania ani też żadnego dodatkowego obciążenia włosów. Jednym słowem jest to kosmetyk idealny. Włosy nie puszą się i pozostają w idealnym stanie cały dzień. 
Super Skinny® Serum występuje w dwóch pojemnościach 150 ml /110 zł i 250 ml /170 zł. Z jednej strony dużo, ale jeśli powiem Wam, że opakowanie 150 ml starcza na cały rok użytkowania to ta cena wydaje się być bardzo rozsądna.

Próbowałam wielu preparatów tego typu dostępnych na rynku, jednakże żaden (według mojej opinii) nie stanowi konkurencji, zamiennika czy też najmniejszego zagrożenia dla Super Skinny® Serum. Uwielbiam  ❤ polecam i podpisuje się pod nim obiema rękami.