2/13/2016

Czy można się nauczyć wykonywać makijaż na Youtube?


Youtube oprócz dostarczania nam rozrywki można również wykorzystać do poszerzania własnej wiedzy praktycznie we wszystkich dziedzinach życia.
Jako, że mój blog jest o tematyce urodowej i kosmetycznej chciałabym Wam dzisiaj przedstawić moich mistrzów, którzy w prosty i skuteczny sposób wprowadzą każdego w zawiłe arkana makijażowe.

czy momżna się nauczyć makijażu oglądając filmiki na Youtube



Niekwestionowaną królową makijażu jest dla mnie Lisa Eldrige. Brytyjska mistrzyni makijażu, która przez wiele lat swojej pracy miała okazję wykonywać makijaże gwiazdom pierwszej ligi, pracować przy pokazach mody, sesjach zdjęciowych dla topowych magazynów mody czy będąc dyrektorem artystycznym dla takich marek jak Chanel czy Lancôme tworzyć filmowe instrukcje, w jaki sposób wykorzystywać maksymalnie potencjał kosmetyków tych firm.


 



Następną osoba, która z ogromną pasją podchodzi do makijażu jest Charlotte Tilbury. Pani, która przez ponad 20 lat swojej pracy miała okazję wykonywać makijaże na okładki magazynu Vogue, malować gwiazdy na czerwony dywan, czy też przygotowywać modelki do pokazów Victoria's Sectrets. Jak opowiada o makijażu bije z niej taka pasja do wykonywanego zawodu, że aż można jej tego pozazdrościć.




Monika Blunder kiedyś była asystentką samego Kevyn-a Aucoin, a dzisiaj to do niej gwiazdy Hollywood ustawiają się w kolejce. Spokój i aura jakie od niej biją działają kojąco, a jeśli jeszcze można się przy oglądaniu jej produkcji czegoś nauczyć.... dla mnie jest to rewelacyjne połączenie.




Moim ulubieńcem, którego oglądam praktycznie od samego początku jest Wayne Goss. Podoba mi się jak bez mała łopatologicznie tłumaczy co i w jaki sposób ze sobą połączyć. Uwielbiam prostu sposób przekazywania wiedzy, no i oczywiście sporą dozę brytyjskiego poczucia humoru tego pana.



Kolejny pan, który jest niesamowitym nauczycielem – Jordan Liberty.
Nie tylko artysta makijażu ale również i fotograf. Człowiek z ogromnym wyczuciem gustu. Bez mrugnięcia okiem obala mity i kity makijażowe. A jego porady zawsze są trafne i świetnie przydają się w życiu codziennym.

 

Na naszym rodzimym podwórku zdecydowanie prym wiedzie Magdalena Pieczonka. Mistrzyni makijażu pracująca przy produkcjach filmowych i telewizyjnych, sesjach zdjęciowych oraz szkoleniu innych. Przekazuje swoją wiedzę w sposób prosty i łatwy do opanowania oraz odwzorowanie makijażu.




Wszystkie osoby, które Wam dzisiaj przedstawiłam wniosły wiele do mojego życia i do ulepszenia moich makijażowych umiejętności.
Oglądałam o wiele więcej kanałów „urodowych” na Youtube, ale te wyżej wymienione są (według mnie) najbardziej wartościowe dla osób, które pragną swoją wiedzę pogłębiać.



Znacie te osoby?
A może możecie mi jakiegoś nowego mistrza polecić do oglądania?