11/17/2015

Mini rozdanie urodzinowo-Mikołajkowe

Moje małe rozdanie jest między innymi podziękowaniem dla Was za cały rok, który razem spędziliśmy.


W skład zestawu wchodzą:
- La Roche Posay - miniatura płynu micelarnego 50 ml,
- Yankee Candle - wosk Mango Peach Salsa, 
- Clarins - miniatura kremu na dzień Super Restorative 5 ml,
- Essence konturówka do ust w kolorze 06 Satin Mauve,
- Clinique High Impact Mascara - miniatura  3,5 ml, kolor Black,
- Phyto maska silnie nawilżająca włosy 25 ml,
- Giorgio Armani Multi-corrective Rejuvenating Cream 3 ml,
- Giorgio Armani Youth Regenerator 3 ml,
- Lancome Tresor Body Lotion 50 ml.


Zasady zabawy są bardzo proste:
1. Zostań publicznym obserwatorem bloga.
2. Zgłoś się poprzez poniższy formularz

Dodatkowo możesz:
- polubić mój blog na Facebooku Lepsza Wersja Samej Siebie.
- polubić mój profil na Instagramie
- obserwować mój profil Google+
- udostępnić informację o rozdaniu u siebie na blogu lub w jakiś inny sposób


REGULAMIN:
1. Organizatorem rozdania jestem ja, autorka bloga Lepsza Wersja Samej Siebie.
2. Rozdanie trwa od dziś do 20.11.2015, a wyniki postaram się podać do 22.11.2015.
3. Na dane do wysyłki czekam 3 dni! Po tym czasie losuję kolejną osobę!
4. Koszt wysyłki pokrywam tylko na terenie Polski.
5. Nagrody są nowe, nieużywane i nie podlegają wymianie na równowartość pieniężną.
6. W rozdaniu mogą brać udział osoby pełnoletnie.
7. O wygranej powiadomię też bezpośrednio wysyłając email do laureata.
8. Wyniki ogłoszę na FB jak i w nowym poście.
9. Dane osobowe (imię, nazwisko, mail) nie są zbierane w celach innych niż weryfikacja zgłoszeń.
10. Przystępując do rozdania jednoznacznie zgadzasz się na warunki niniejszego regulaminu.

Akcja nie podlega pod ustawę o grach i zakładach /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn/zm z dn. 29/07/1992

W komentarzu dajcie znać, że zgłoszenie poszło :-)

Życzę Wam powodzenia!