5/08/2015

TAG - Opowiedz nam o swoich pomadkach

Dzisiaj całkowicie lajcikowy pościk - tag - który znalazłam na blogu Patrycji, a spodobał mi się tak bardzo, że postanowiłam go u siebie powtórzyć. Kto mnie zna, zdziwiony nie będzie, a kto jeszcze nie - dowie się kilku nowych rzeczy o mnie.

moje ukochane szminki, Mój zbiór pomadek, TAG opowiedz nam o swoich pomadkach


1. Ile pomadek posiadasz?

10 sztuk, ale zła siostra nie znalazła się na zdjęciu :-)




2. Twoja pierwsza pomadka.

Dawno temu, w podstawówce, kupiłam sobie białą perłową pomadkę (taka była wtedy moda), a z pomadek dorosłych to chyba Rimmel Asia.



3. Ulubiony producent pomadki.

Mam dużą zajawkę na pomadki Maca, aczkolwiek nie we wszystkich wykończeniach.



4. Najczęściej noszona pomadka.

Mac Syrup i Chanel Boy.



5. Ulubione wykończenie pomadek.

Wszystkie, które nawilżają i uwypuklają usta. Nienawidzę pomadek matowych.



6. Ostatnia pomadka jaką kupiłaś.

Dawno nie kupowała nic nowego. Ostatnia pomadka, to był prezent do zakupów w Sephorze. Dostałam miniaturę pomadki Marca Jacobsa.



7. Ile produktów do ust masz obecnie w swojej torebce?

Błyszczyk Maca Full For You. Staram się mieć nie więcej jak jeden produkt, który obecnie używam.



8. Ulubiona czerwona pomadka.

Z czerwieniami u mnie to jest taki związek love-hate. Podobają mi się na innych, na mnie....niekoniecznie. Próbuję oswajać się z Rimmel Lasting Finish by Kate #22, ale średnio mi to wychodzi.



9. Jak przechowujesz pomadki?

Nie tylko pomadki, ale wszystkie moje kosmetyki mieszkają sobie spokojnie w szufladzie z dala od światła dziennego jak i ciepła kaloryferów.



10. O zakupie jakiej pomadki teraz myślisz?

Strasznie kuszą mnie pomadki Toma Forda, YSL oraz Marca Jacobsa. Ale na spokojnie muszę sobie upatrzyć kolory, które zachwycą mnie najbardziej.



A Wy ile macie pomadek? Opowiedzcie mi o nich.