5/28/2017

Bell "2 SKIN" POCKET ROUGE - Modelujący róż do policzków


Dawno nie było na blogu „Cichego bohatera” czyli taniego (do 10 zł) produktu, który jest rewelacyjny w swoim działaniu. Moim wielkim odkryciem jest róż do policzków marki Bell.





Ultralekki, satynowy, o wyjątkowo miękkiej strukturze zapewniającej komfort aplikacji!
Posiada wielofunkcyjne działanie:
- rozświetla cerę,
- uwydatnia kości policzkowe
- optycznie wyszczupla twarz



Formuła różu z domieszką miki pozwala uzyskać jednolity, „muślinowy” kolor. I rzeczywiście odcień jest fantastyczny
i pięknie stapia się ze skórą. Daje efekt woalu na twarzy.
A specjalnie uzyskana krzemionka zapewnia wygładzenie nierówności, pozostawiając policzki gładkie jak jedwab!



Najlepiej aplikuje się róż pędzlem typu duofiber. Ja używam mojej magicznej różdżki z GlamShopu. Jest to co prawda stara wersja pędzla, ale spokojnie można go kupić w odświeżonej wersji. Pędzel duofiber pięknie rozprowadza produkt na twarzy. Uzyskujemy woal z odrobiną świeżego rumieńca. Uważam również, że jest to najlepszy typ pędzla do róży czy bronzerów.



Mój kolor różu 053 to przybrudzona brzoskwinia, która świetnie ożywia skórę.
Do wyboru mamy 5 zniewalających odcieni kolorystycznych!
Mój różyk kupiłam w Biedronie za 9 zł z groszami i uważam, że jest to jeden z lepszych kosmetyków w swojej kategorii.

Skład INCI:



Znacie kosmetyki Bell?
Możecie polecić mi jakiś ciekawy produkt?