4/09/2017

MAC - Kielce i historia mojej wielkiej miłości do tej marki

Pamiętam stare dobre czasy około 2005 roku kiedy to w gazetach nieśmiało zaczynały się pokazywać kosmetyki marki MAC. Ale niestety były one praktycznie niedostępne. Marka jednak już wtedy zwróciła moją uwagę. 

MAC salon w Kielcach

W roku 2009 miało miejsce pewne nieprzyjemne wydarzenie w moim życiu, które uziemiło mnie w domu na kilka dobrych miesięcy.
Dużo wolnego czasu, komputer i szczere chęci sprawiły, że moje zainteresowanie marką znacznie wzrosło, zwłaszcza po tym jak trafiłam na Youtube na filmiki Kandee Johnson, która praktycznie tylko na tej marce pracowała.


Mało tego, oprócz Youtube odkryłam portal wizaz.pl, a na nim znajdowała się grupa poświęcona „Kosmetykom MAC”. Przyznaję szczerze, że burze mózgów, które się wtedy odbywały i fantastyczne osoby, które uczestniczyły w życiu grupy na zawsze pozostaną w moim sercu. Niektóre znajomości przetrwały wirtualnie do dnia dzisiejszego.


Ponieważ w tym czasie (2009 rok) MAC miał w Polsce bodajże tylko 4 salony (Kraków, dwa w Warszawie i na pomorzu), osoby z mojej grupy chętnie pomagały w dokonaniu zakupów.
A ja osobiści odkryłam moją mekkę w postaci salonu w Galerii Krakowskiej i moją ukochaną Panią Anię, która praktycznie nadawała na tych samych falach i zawsze wiedziała co mi pokazać, żeby mnie zachwyciło ….. ale jeszcze żeby pasowało do mnie i mojego typu urody.


Kilka lat temu kosmetyki MAC pojawiły się również w sklepie internetowym oraz stacjonarnie w niektórych perfumeriach Douglas. Co ucieszyło większość fanek.
Aż wreszcie nastał taki moment kiedy marka MAC zaczęła pomału otwierać swoje salony i w mniejszych miejscowościach.


Dnia 08.04 miało miejsce wydarzenie, które odrobinę osłodziło mi wczorajszy dzień (ale to już całkiem inna historia) kiedy w Galerii Echo w Kielcach otworzono mój piękny i niesamowicie, magnetycznie przyciągający kolorowy raj. 
Kosmetyczna nirvana 💄💋💄💋💖


Wiem, nie jestem obiektywna i nigdy nie będę.
Markę uwielbiam i jestem (jako jedynej) jej wierna od roku 2009. 


A jeśli czytają mnie jakieś kielczanki to dajcie znać czy się cieszycie?
W przypadku problemu z zakupem chętnie pomogę i podpowiem co nieco :-)
Więcej o kosmetykach marki MAC przeczytacie TUTAJ lub po prostu kliknijcie etykietę "MAC" znajdującą się na spodzie bloga.

 Miłej niedzieli Kochani :-)