7/21/2016

Janda - Żelazko zmarszczek krem na każdą porę dnia


...aby piękno dało siłę do działania. 
Do zmiany siebie, świata, życia. 
Zawsze na lepsze! 

O marce kosmetyków Janda jakoś nie miałam do tej pory wyrobionej opinii, chociaż Panią Krystynę bardzo lubię i darzę ogromnym szacunkiem.
Okazja do testowania kosmetyków nadarzyła się praktycznie niespodziewanie, ponieważ na blogu Ani Kosmetykoholizm.pl wygrałam konkurs i dostałam paczkę kosmetyków dla mojej mamy.
Od tamtego momentu zaczęłam sobie czytać więcej o samej marce i jej  filozofii.



Jak powszechnie wiadomo ciężki makijaż sceniczny raczej nie służy pięknej cerze. Pani Krystyna kierując się swoimi doświadczeniami postanowiła dać swoje nazwisko marce, która produkuje sprawdzone  i przebadane klinicznie, bogate w składniki aktywne (zawsze w dawkach gwarantujących wysoką efektywność produktu) kosmetyki, które dzięki uczciwym deklaracjom dają rzeczywiste i możliwe do uzyskania efekty.  
„Nie koloryzujemy, nie fantazjujemy, nie obiecujemy niemożliwego”- motto marki.


Żelazko zmarszczek krem na każdą porę dnia – jest kosmetykiem, który ma redukować zmarszczki i niedoskonałości oraz przynosić natychmiastowe efekty. Dedykowany kobietom dojrzałym, lepiej niż podkład ujednolica koloryt skóry, matuje, zmniejsza widoczność rozszerzonych porów skóry, zaczerwienień i przebarwień bez zmiany odcienia skóry, dodatkowym bonusem jest redukcja zmarszczek.
Krem ten można stosować zarówno na dzień jak i na noc. Nie pozostawia na twarzy efektu maski. Daje odświeżenie i poprawę wyglądu skóry.
Krem zawiera zaawansowane związki polimerowe, które w specyficzny sposób zmieniają odbicie światła. To właśnie ta ich magiczna właściwość pozwala otrzymywać tak niezwykłe efekty poprawy wyglądu! Można go stosować zamiast makijażu.

SKŁAD INCI: 

Moja mama jest ogromną fanką dobrej pielęgnacji. Dzięki temu absolutnie nie wygląda na swój wiek. Żelazko zmarszczek bardzo jej się spodobało, że względu na konsystencję, zapach i działanie kremu. 


Po aplikacji skóra jest ładnie zmatowiona, a sam kosmetyk idealnie wchłania się w przeciągu kilku chwil. Cera wygląda zdrowo i świeżo. Jest po prostu ładniejsza. Kosmetyk nie sprawia żadnych kłopotów jeśli chodzi o jego aplikację. Praktycznie można go nakładać na twarz nie używając lusterka. Wszystkie deklaracje producenta zostały spełnione. Krem znajduje się w szklanym słoiczku o pojemności 50 ml. Pod nakrętką ma dodatkowy stoper, który zapobiega ulaniu się kosmetyku. Cena jest również bardzo przyjemna dla oka i dla portfela 49 zł za kosmetyk z nowoczesnymi osiągnięciami w dziedzinie kosmetologii.  Filozofia, wartości i deklaracje marki Janda generują u mnie coraz większą ochotę do spróbowania kosmetyków dedykowanych mojej grupie wiekowej.

Jestem dziś w takim momencie życia, kiedy nie muszę niczego udowadniać, popisywać się, ja wszystko już miałam, już nie biegnę na szczyt. Polubiłam to gdzie jestem i bardzo to cenię. Niezależność, którą zdobyłam, prywatność, wolność decyzji. To wszystko pozwala mi nadal rozwijać się w różnych obszarach twórczości i biznesu. Zawsze i wszędzie stawiam na prawdę. Dlatego także marka kosmetyczna JANDA nie obiecuje niczego ponad to, co rzeczywiście mogą zrobić dla skóry produkty. Uczciwie. Bardzo mnie to cieszy. 


Pani Krystyno dziękuję za rzetelne deklaracje i świetne kosmetyki.