11/20/2015

Oriflame Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation SPF15 - Mineralny podkład do twarzy

Podkład marki Oriflame Giordani Gold Long Wear jest to długotrwała formuła, która ma zapewnić pełne krycie przez cały dzień.

mineralny fluid dla każdego rodzaju cery


Wzbogacona filtrem SPF 15 oraz zestawem drogocennych minerałów wulkanicznych pozyskiwanych z obszaru wulkanu Etna posiada właściwości regenerujące jak i odmładzające skórę.

Podkład ma również za zadanie:
  •     zapewnić idealną gładkość,
  •     perfekcyjny wygląd,
  •     utrzymać krycie cały dzień,
  •     chronić skórę filtrem SPF 15,
  •     regenerować skórę,
  •     odmładzać.
SKŁAD:




Podkład dostępny jest w 5 odcieniach ( Porcelain, Light Rose, Light Ivory, Rose Beige, Natural Beige). Wybierając odcienie polecam dobór „na żywo”, ponieważ kolory w katalogu (według mojej opinii) nie oddają realnej kolorystyki.




Mój kolor Natural Beige, okazała się być ciepłym beżem, zdecydowanie zbyt ciemnym jak dla mojej cery. Niestety kolor był dobierany na podstawie katalogu dostępnego w internecie. Ale latem idealnie stapiał się i wyglądał na skórze.



OPAKOWANIE:
Podkład ma standardową pojemność 30 ml i kosztuje około 63 zł.
Zapakowany jest w elegancką, szklaną buteleczkę zaopatrzoną w pompkę dozującą odpowiednią ilość produktu. Czarno złote elementy wykończeniowe wyglądają luksusowo.




KONSYSTENCJA:
Podkład jest kremowej konsystencji. Po aplikacji na twarzy nie daje efektu płaskiego matu, tylko daje takie satynowe, naturalne wykończenie. Idealnie się rozciera nie tworząc smug. Równie dobrze aplikuje się zarówno palcami jak i pędzlami.
Podkład jest bardzo wydajny - jedna „porcja” wystarczy na pokrycie twarzy.

Moja przetłuszczająca się cera nawet polubiła się z tym podkładem. Po aplikacji musiałam twarz przypudrować żeby makijaż trzymał się kilka godzin w stanie idealnym.
Nie wszystkie niedoskonałości były ładnie przykryte. Moje przebarwienia były mniej widoczne, ale nadal prześwitywały.
Kosmetyk nie powoduje zapychania porów. Bardzo ładnie zmywa się z twarzy podczas wieczornego demakijażu. Przez cały dzień dzielnie trzyma się na twarzy. Nawet podczas upałów nie wycierał się z twarzy i wyglądał bardzo naturalnie. Idealnie stapiał się ze skórą i doskonale wyrównywał jej koloryt. Nawet druga warstwa nie powodowała powstania efektu maski. Pomimo iż jest to podkład o przedłużonej trwałości nie zauważyłam efektu wysuszenia czy ściągnięcia buzi w ciągu dnia. Zauważyłam również, że jego bogata formuła lepiej spisuje się bez stosowania baz pod makijaż. W tym wypadku potwierdza się maksyma im mniej tym lepiej.
Kolor nie utlenia się w ciągu dnia.



Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. I zaskoczona! Nie spodziewałam się, że podkład tej klasy może być taką fajną niespodzianką.

Znacie produkty marki Oriflame?
Możecie "coś" fajnego polecić?