2/21/2018

TAG: 40 pytań kosmetycznych

I znowu TAG podpatrzony u Patrycji (Sprada makeup)
Dzięki niemu znowu odrobinę lepiej się poznamy.
Zaprasza wszystkich chętnych do zrobienia tego TAGu u siebie na blogach.
Miłej lektury!

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Dwa razy. Rano żelem, wieczorem: żel, płyn micelarny, tonik złuszczający.

2. Jaki masz typ cery?
Mieszana w stronę przetłuszczającej się.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
La Roche Posay Effaclar Puryfing Gel.

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Tak. Regularnie. Moja cera musi być złuszczana, w przeciwnym razie nieszczęście gotowe.

5. Jaka to marka?
W chwili obecnej mam dwóch ulubieńców: Eisenberg i Mary Kay.
 
6. Jakiego kremu do twarzy używasz?Staram się zawsze mieć do dyspozycji kremy silnie nawilżające i działające przeciwzmarszczkowo.

7. Czy masz piegi? Nie.

8. Używasz kremu pod oczy?
Tak. Regularnie już od kilku lat i widzę, że moja skóra jest mi bardzo wdzięczna za tą troskę.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Tak, ale dopiero w wieku dorosłym podczas problemów hormonalnych.

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych?
Nie. Jakoś nie wierzę w takie specyfiki.

11. Jakiego podkładu używasz?
Lubię mieć wybór. Obecnie używam Dior Star i mineralny z Oriflame i właśnie skończyłam MAC Studio Fix Fluid. Po testach w perfumerii mam już dwa kolejne produkty na oku.

12. Co z korektorem?
Korektora używam głównie do maskowania niedoskonałości na twarzy oraz rozświetlania twarzy. Uważam, że na dzień dzisiejszy nie mam zbyt dużej potrzeby do nakładania go na okolice pod oczami.

13. Jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Moja skóra ma swoje humorki. Najlepiej pasują jej odcienie neutralne ewentualnie z odrobiną przewagi żółtego pigmentu.

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Podobają mi się. Ładnie podkreślają makijaż oczu. Sama jeszcze nie próbowałam ich nosić.


15.  Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 miesiące?
Tak wiem. W życiu kieruję się jednak zdrowym rozsądkiem i aparatem węchu. Jeśli maskara po 3 miesiącach użytkowania pachnie nadal tak samo to używam jej nadal. Producenci obecnie zwiększają ilość produktu w opakowaniu, tak więc czasami trzeba by wyrzucić produkt zużyty tylko w połowie.... a to już nie jest ekonomiczne.

16. Jakiej maskary teraz używasz?
Seventeen HD i kończę również MAC Plushlash.

17. Sephora czy MAC?
Odpowiedź jest prosta MAC FOREVER <3 

18. Masz kartę PRO do MAC?
Nie mam takiej potrzeby i możliwości ponieważ nie jestem dyplomowaną wizażystką.
 
19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?Pędzle! Nie wyobrażam sobie już wykonywania makijażu bez ich użycia.

20. Używasz bazy pod cienie?
Tak. Moja ukochana i niezawodna to oryginalna baza Primer Potion marki Urban Decay.

21. Używasz bazy pod makijaż?
Tylko czasami. Moja przetłuszczająca się cera nie lubi zbytniego obciążenia kosmetykami, więc wolę z nią nie zadzierać.

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Dwa najukochańsze kolory na świecie to Naked Lunch i Shale MACA. Po dłuższym namyśle dodam jeszcze Rose Popillia Armaniego.

 źródło Google

23. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
Kredka zdecydowanie. Z eyelinerami w płynie nie mogę się dogadać.

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką?
Kredką nigdy jeszcze mi się nie zdarzyło, ale szczoteczką maskary In Extreme Dimension MAC – kilka razy. Nie było to miłe doświadczenie.

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?
Lubię. Mam kilka fajnych kolorów, ale preferuję jednak cienie prasowane, gdyż łatwiej i szybciej mi się z nimi pracuje.

26. Używasz kosmetyków mineralnych?
Nie. Robiłam kilka razy do nich podejście, ale nie lubię efektu jaki zostawiają na mojej skórze – być może źle je aplikuję.


27. Ulubiona szminka?
MAC Syrup i CHANEL Boy.

28. Ulubiony błyszczyk?
MAC Plushglass Full For You i CHANEL Wild Rose.

29. Ulubiony róż?
Dallas z Benefitu.

30. Kupujesz kosmetyki na e-bay/Allegro?
Kiedyś kupowałam bardzo dużo na Allegro, ale ten rynek bardzo się popsuł, więc zminimalizowała ryzyko kupienia bubla prawie do zera.

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Nieszczególnie. Wolę zainwestować w jakość na przykład mieć jeden róż do policzków, ale porządny. Nie twierdzę natomiast, że kosmetyki drogeryjne są złe. Dużym szacunkiem darzę takie marki jak Max Factor, L'Oreal czy Maybelline.
32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
NIGDY! Za bardzo dbam o swoją cerę, żeby aż tak ryzykować. Poza tym w większości przypadków nie są to kosmetyki odpowiednio przechowywane tak więc nigdy nie wiadomo w jakim są stanie.

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Tak. Nawet bardzo. Mam taki mały plan do zrealizowania, ale chwilowo ten pomysł musi cierpliwie poczekać na swoją kolej.

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Staram się, żeby makijaż zawsze prezentował się jak najlepiej. Jak coś się nie uda – ścieram i maluję od nowa.

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Przerysowanie, nadmiar i nieumiejętnie dobrane kolory.

36. Lubisz kolorowe makijaże?
Na innych tak. Na sobie...... niekoniecznie. Mam raczej tradycyjny, bardzo zachowawczy styl.

37. Która gwiazda według Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Ostatnio zachwycam się Blake Lively. Taka piękna, eteryczna i zawsze ma delikatnie podkreśloną urodę.

 źródło hellomagazine.com

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Podkład! Moje przebarwienia odbierają mi czasami pewność siebie.

39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Chyba nigdy! Czasami mam na twarzy tylko niezbędne minimum – krem bb, tusz na rzęsach i błyszczyk na ustach. Naturalne piękno prezentuję tylko podczas urlopu.

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Nie jest tak źle :-)


A Wy jak odpowiecie na 40 pytań kosmetycznych?