5/14/2015

Organizacyjnie....

Witajcie. Wraz z nowym rokiem postanowiłam wprowadzić kilka zmian na blogu. Niestety ciąg wydarzeń niezależnych ode mnie sprawił, że wszelkie zmiany były odwlekane w czasie. Do momentu, aż udało mi się trafić na Asię. Przemiłą osobę, z którą raz dwa dogadałyśmy się i która wszelkie zmiany wprowadziła w życie. Jeszcze raz bardzo Ci Kochana dziękuję!

Wracając do bloga mam nadzieję, że nowy wygląd się Wam podoba. Teraz będzie o wiele łatwiej czytać tekst. Wybierając szablon nie wiedziałam czym się kierować, a po kilku miesiącach publikowania postów, wiele rzeczy i mnie zaczęło męczyć. Również problem z ustawieniami publikowanych treści sprawił, że ta zmiana zajść musiała.
Ja się bardzo cieszę. Nareszcie jest tak jak chciałam.
Tyle marudzenia ode mnie. Wiosenne porządki zrobione. 
Czas wrócić do pracy.