14 maja 2015

Organizacyjnie....

Witajcie. Wraz z nowym rokiem postanowiłam wprowadzić kilka zmian na blogu. Niestety ciąg wydarzeń niezależnych ode mnie sprawił, że wszelkie zmiany były odwlekane w czasie. Do momentu, aż udało mi się trafić na Asię. Przemiłą osobę, z którą raz dwa dogadałyśmy się i która wszelkie zmiany wprowadziła w życie. Jeszcze raz bardzo Ci Kochana dziękuję!

Wracając do bloga mam nadzieję, że nowy wygląd się Wam podoba. Teraz będzie o wiele łatwiej czytać tekst. Wybierając szablon nie wiedziałam czym się kierować, a po kilku miesiącach publikowania postów, wiele rzeczy i mnie zaczęło męczyć. Również problem z ustawieniami publikowanych treści sprawił, że ta zmiana zajść musiała.
Ja się bardzo cieszę. Nareszcie jest tak jak chciałam.
Tyle marudzenia ode mnie. Wiosenne porządki zrobione. 
Czas wrócić do pracy.

Pozdrawiam
Aga