1/12/2015

Pędzlowa saga – Glambrush – trio do zadań specjalnych


Od zawsze marzyły mi się pędzelki kabuki marki Sigma F80, F82, F84. Niestety cały czas wypadało coś innego co odsuwało w czasie mój zakup.
Kiedy pewnego majowego dnia (2014r.) oglądając filmik Hani zapowiadający kolekcję nowych pędzli Glambrush zobaczyłam T2 – pędzel ,który skradł moje serce od samego początku. Jako jeden z pierwszych z kolekcji trafił w moje ręce.


Na zdjęciu od lewej : T2, T13, T10


Pędzel T2 – syntetyczny, idealny do nakładanie podkładów w płynie, w kremie, podkładów mineralnych, bronzerów i róży (w kremie, kamieniu i sypkich). Zastosowanie syntetycznego włosia oraz charakterystyczny lekko zaokrąglony kształt główki pędzla sprawia, że jest on typowym buffing brushem czyli pędzlem do rozcierania i wpracowywania produktu w skórę. Długość włosia: ok. 3cm średnica włosia: ok. 3,5cm
Moja opinia – jest to mój niekłamany faworyt. Podkład nałożony nim to jedno wielkie mistrzostwo świata. Szybko , bez smug, ewentualnie tam gdzie potrzeba, można produktu delikatnie dołożyć. Używałam go również do pudru, do bronzera, do aplikacji róży i przy każdej z tych czynności sprawdza się znakomicie.

Skoro sprawdził się tak dobrze stwierdziłam, że przydaliby mu się jacyś bracia i kiedy w drugiej połowie roku pojawiły się w sprzedaży nowe pędzelki, postanowiłam uzupełnić kolekcję o:


Na zdjęciu od lewej : T2, T13, T10


Pędzel T10 syntetyczny, idealny do nakładanie podkładów w płynie, w kremie, podkładów mineralnych, bronzerów i róży (w kremie,w kamieniu i sypkich). Idealnie nadaje się również do rozprowadzania korektora na większych partiach twarzy. Zastosowanie syntetycznego włosia oraz charakterystyczny lekko zaokrąglony, skośny kształt główki pędzla sprawia, że jest on typowym buffing brushem.Długość włosia: ok. 3cm z dłuższej strony, 2cm z krótszej Powierzchnia dotykająca twarzy jest w kształcie owalnym o wymiarach około 4,3cm x 3cm.
Moja opinia – pędzel dobrze sprawdza się przy aplikacji podkładów, różu czy też rozświetlacza. Ale najbardziej uwielbiam go do konturowania twarzy. Dozuje i rozciera odpowiednią ilość produktu, pozostawiając na twarzy miękki woal, którego nie uzyskałam jeszcze żadnym pędzlem w tak szybki i bezproblemowy sposób. Dwa lekkie pociągnięcia pędzla i mamy miękki kontur.


Na zdjęciu od lewej : T2, T13, T10


Pędzel T13 to syntetyczny pędzel idealny do nakładanie podkładów w płynie, w kremie, podkładów mineralnych oraz bronzerów i róży (w kremie,w kamieniu i sypkich). Zastosowanie syntetycznego włosia oraz charakterystyczny płaski kształt główki pędzla sprawia, że jest on typowym flat topem czyli pędzlem do wklepywania i rozcierania produktu na skórze. "Ostra" krawędź pędzla pozwala na idealne wpasowanie się włosia pod kości policzkowe. Długość włosia: ok. 2,5 cm, powierzchnia płaska pędzla: ok. 4 x 3 cm
Moja opinia – pędzel idealnie sprawdza się przy aplikacji podkładów, korektora lub pudru pod oczami, rozświetlacza na szczytach kości policzkowych. Ale najlepiej sprawdza się do ostrego konturowania policzków i konturowania nosa. Daje bardziej precyzyjną linię.
Wszystkie trzy pędzelki mają drewniane lakierowane białą, perłową farbą rączki i około 18 cm długości całkowitej. Włosie jest mięciutkie, bardzo szybko i prosto się je czyści. Szybko wysychają i pomimo stosowania przez kilka miesięcy nie zgubiły ani jednego włoska.
Ich wykonanie jest naprawdę bardzo solidne o czym może również świadczyć fakt, że napisy nie wycierają się pomimo wielokrotnego mycia, wycierania czy też kontaktu częstego z dłońmi.
Bardzo mi się podoba wizualny wygląd produktu, który otrzymujemy po zakupie. Pędzelki są przewiązane wstążką, co sprawia miłe wrażenie, bo widać, że dla Hani liczy się każdy klient.




Wszystkie pędzelki można zakupić w sklepie Glam-shop.pl
Części opisów pochodzą również z w/w sklepu.
Pędzelki polecam z czystym sumieniem bo są tego warte.