12/07/2014

Większe i mniejsze radości

Jako że poczułam świątecznego blues-a, chciałabym przedstawić Wam kilka rzeczy z minionego tygodnia, które przyczyniły się do poprawy mojego humoru. Niestety Instagramu się jeszcze nie dorobiłam tak więc wszystko zamieszczam na blogu :-)

Miłego oglądania.


Pierwszą radością była niesamowicie smaczna pizza w przemiłym towarzystwie



Wszystkim mieszkańcom Kielc i okolic polecam z całego serca Lawendę w centrum. Jedzonko przygotowywane jest ze świeżych, najwyższej jakości składników.



Dodam jeszcze ,że pizza jak i inne posiłki przygotowywana jest w piecu – specjalnie w tym celu wybudowanym.


Kolejną moją radością był Mikołaj! Ponieważ byłam bardzo grzeczna , nie obyło się bez prezentów.


Nostalgia i wspomnienie z dzieciństwa – widok na Bazylikę Katedralną w Kielcach


I kilka fotek ozdób świątecznych, które pojawiły się w moim mieście.


Uwielbiam ten przedświąteczny czas. Pomimo braku śniegu czuję nastrój nadchodzących świąt.


A co Was ostatnio zachwyciło?


Pozdrawiam

Aga :-)