11/27/2014

INGLOT 958 – jesienno-zimowe paznokcie


Czy tylko ja tak mam , że wraz ze zmianą pory roku zmieniają się również kolory kosmetyków , których używam?
W sezonie jesienno-zimowym dominują u mnie ciemne kolory od czerwieni po oberżynowe fiolety. I właśnie jeden z takich ciekawych kolorów chciałam Wam dzisiaj pokazać. Jest to mój ulubieniec i zimowy „must have”.

Inglot 958 jest to ciemny fiolet z delikatną różowo-złotą opalizacją, która ukazuje się tylko w intensywnym świetle. Kolor stylowy i bardzo elegancki.

Lakier nie zawiera szkodliwych: toluenu, formaldechydu, ftalanu dibutylu i kamfory.
Nie był również testowany na zwierzętach.



Idealny kolor paznokci na jesień




Za opakowanie 15 ml zapłacimy obecnie 23 zł.




Przyznam szczerze, że jest to jeden z lepszych lakierów jakie miałam okazję używać. Pokryty utwardzaczem trzyma się na paznokciach około 5 dni, czasami tylko końcówki lubią się odrobinę zetrzeć. Zmywa się bardzo dobrze. Jego dodatkowym atutem jest to, że nie przebarwia płytki paznokcia.





Bardzo się cieszę, że odkryłam ten kolor.
Jeden z moich faworytów. Ulubieniec. Ukochaniec. Nazwijcie jak chcecie.
Polecam. Nawet choćby tylko obejrzeć ten kolor :-)

P.S. Wybaczcie zmasakrowane skórki, ale w poniedziałek przez pół dnia myłam okna w domu :-)